Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~nikpk | użytkownik

imię i nazwisko adresLegnica zarejestrowany17.12.2006 @19:14:07 ostatnio na stronie04.05.2017 @12:14:59

Taki tam luźny profil

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu7060087
digarty139 komentarze673 posty na forum3

komputer / sprzęt
kodakc663,canon 400d+pare szkiel

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~themaju    02.09.2007 @12:04:37
Witam Dzieki. Już wkrotce powinno pojawić sie weicej fotek pk
~kkotula    01.09.2007 @19:23:08
bez ręki też jest,ale jest takie samo jak wszystkie.
~cynicznaa    01.09.2007 @13:52:05
Dziękuje za komentarz .*;.
_______
aaa dajcie spokój
~gajus    01.09.2007 @01:18:57
może być czosnek hehe; dzięki za ocenę i pozdrawiam serdecznie! P.S. fane te łapki na miniaturce, o ile ta są łapki.. :P
_______

tak czy inaczej, wszystko jest symbolem erotycznym..
~helva    31.08.2007 @22:20:29
_______
Jezus był Żydem .... no trudno.... ale Maryja na pewno była Polką
~kasik    31.08.2007 @22:10:14
pozdrawiam!
~zoomcia    31.08.2007 @21:58:13
cieszę się bardzo że ktoś w końcu decenił mój styl.bo zawsze ktoś mnie krytykuje.! pozdrawiam
~BigBlue    31.08.2007 @21:43:20
o gustach się nie dyskutuje a komentarz już dodany na "psychodelicznym kwiatku" :D
~BigBlue    31.08.2007 @21:38:16
mi to światło akurat odpowiada no ale "de gustibus non desputandum est" dziękuję za wszystko
Pozdrawiam
~BigBlue    31.08.2007 @21:27:30
hmmy... w jakim sensie nie pasuje to światło???
~irei    31.08.2007 @21:21:17
Dzięki za sugestię, zmniejszone

pozdrawiam,
ire
~elfakir    31.08.2007 @20:52:45
~mosscat    30.08.2007 @23:04:08
Pozdro z Olsztyna dla Legnicy a jak!
~mosscat    30.08.2007 @23:00:13
a dziękuję trochę to potrwało zanim
zorientowałam się, że dodałam giganta.
~mosscat    30.08.2007 @22:55:31
już zmniejszyłam!
~Shiyoto    30.08.2007 @22:47:48
dzięki
~cubus    20.04.2007 @16:57:02
~darmisz    13.04.2007 @15:19:36
szukałem symetrycznego, ale niestety - inżynierowie cenią bardziej ekonomikę od estetyki
_______
Nobody is perfect - but I'm pretty fuckin' close!
~nikaaa    13.04.2007 @13:57:48
Na kropelce to nie flesz. To moja lampka
_______
?
~kasia7717    04.04.2007 @15:50:56
no jak nudno???dzięki
~kalasanty    03.04.2007 @17:20:45
jaki tam ghost train :D
jak większość ludzi siedziała skacowana po świętach w domu, tak nam się na powrót zebrało :D

pozdrawiam
_______
when you say to me "fuck you", say it louder!
~Lunatix    03.04.2007 @16:45:43
z tego co wiem to gwiazdki ze swiatła uzyskasz na długich czasach i makxymalnej przysłonie
~aniatasiorek    03.04.2007 @16:33:02
nom ładne masz te zdjęcionka i dziekuje za oceny
~Lok    03.04.2007 @16:20:24
Bo Ola to dziewczyna na zdjęciu, a jak kiedyś zobaczyła, to zdjęcie to prosiła mnie żebym je wyrzucił i żeby nie ujżało światła dziennegoNie wiem co Ona od niego chce, mi się tam podoba:D
_______
Get up, stand up, Don't give up the fight
~WOO    03.04.2007 @16:14:12
dziekuje
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt